دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 25 آبان 1399/ شماره 162
قیمت های پایه باز هم افزایشی اعلام شد، صعود بی توقف دلار نیمایی، ریزش 750 تومانی صرافی ملی، مجوز واردات پلی پروپیلن و پِت صادر شد...
پست های رادیویی مرتبط:

قیمت های پایه باز هم افزایشی اعلام شد
قیمت های پایه محصولات پتروشیمی امروز در حالی اعلام شد که میانگین ماهانه‌ی دلار نیمایی 223 تومان، یعنی 86 صدم درصد نسبت به هفته قبل افزایش داشت.
پلی استایرنِ معمولی تبریز که هفته گذشته، بر خلاف گریدهای مشابه خود، افزایش نیافت، امروز رکورد بیشترین رشد را به نام خود ثبت کرد. 14.3 درصد افزایش، یعنی3 هزار و 242 تومان میزان رشدِ امروزِ پلی استایرن معمولی نسبت به هفته قبل است.
اما در سوی کاهشی ها، سنگین اکستروژن CRP100 با 50 صدم درصد، یعنی 122 تومان، گریدی است که بیشترین کاهش امروز را تجربه کرد.
قیمت های پایه‌ی اعلام شده امروز، از حیث میانگین رشد، در بین 33 هفته اعلام قیمت، رتبه‌‌ی 17 بیشترین افزایش را به خود اختصاص داد.

صعود بی توقف دلار نیمایی
میانگین ماهانه دلار نیمایی، امروز به 26 هزار و 127 تومان رسید و نسبت به یکشنبه 18 آبان، 223 تومان افزایش یافت. نکته مهم در دلار نیمایی امروز، عبور مجدد میانگینِ روزانه از مرز 25 هزار و 900 تومان است میانگین روزانه، دیروز در کانال 25.400 تومان بود.

ریزش 750 تومانی صرافی ملی
دلار صرافی ملی که روز گذشته را با کاهش 100 تومانی و قیمت 26 هزار و 750 به پایان رساند، امروز هم کاهش قابل توجهی داشت. دلار در صرافی ملی امروز با 170 تومان کاهش، فروش را آغاز کرد و به 26 هزار و 580 تومان رسید. اما با نزدیک شدن به ساعت پایانی، کاهش قیمت دلار در صرافی ملی شدیدتر شد و به 750 تومان رسید. قیمت پایانی هر دلار در صرافی ملی، امروز 26 هزار تومان بود.

مجوز واردات پلی پروپیلن و پِت (pet) صادر شد
کمیته تخصصی پتروشیمی، مجوز واردات دو محصول مهم پتروشیمی را در راستای تنظیم بازار صادر کرد.
دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی اعلام کرد: به دنبال رقابت های ایجاد شده در بورس کالا در جریان معامله‌ی دو محصول پلی پروپیلن و PET، کمیته تخصصی پتروشیمی کارگروه تنظیم بازار، مجوز واردات این دو محصول مهم پتروشیمی را صادر کرد. بر اساس این گزارش، تعدادی از مجتمع های پتروشیمی بر اساس مقررات و قوانین و با هماهنگی دفتر توسعه صنایع پایین دستی با هدف تامین کامل نیاز کشور اقدام به واردات خواهند کرد.

حق رأی نمایندگان پایین دستی یک رأی باقی می ماند
بر اساس صورتجلسه‌ی کمیته تخصصی پتروشیمی، نمایندگان اتاق بازرگانی، یعنی انجمن ملی پلیمر (اینجا رو عمدا اینتر زدم که این دو تا قاطی نشن با هم)
و اتاق تعاون، یعنی اتحادیه سراسری تأمین نیاز، خواستار تفکیک رأی خود در کمیته تخصصی پتروشیمی شده بودند که با این درخواست موافقت نشد و رأی این نمایندگان، همان یک رأی باقی ماند.

افزایش 9 هزار واحدی بورس تهران
شاخص کل بازار سرمایه که در ابتدای معاملات تا نزدیکی 1 میلیون و 270 هزار صعود کرد در پایان معاملات با 9 هزار واحد افزایش به 1 میلیون و 257 هزار واحد، قناعت کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟